Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Της Φυλακης τα σιδερα....(Μερος 6ο)Η ανταρσια...

14Δεκεμβριου 2007 6.00μ.μ. ΡΑΦΗΝΑ

Ο Κωστας στο δωματιο του Αλεξανδρου

"ξερεις αγαπητε μου Αλεξανδρε πρεπει να σου
ανακοινωσω κατι πολυ σοβαρο.

Τα χρονια περνανε οι καιροι ειναι δυσκολοι
και για να μεινει το κομμα μας στην εξουσια
πρεπει να ανανεωθει εκ' βαθρων...

Ο Προεδρος του Συνασπιμου ηδη εχρισε νεο
προεδρο του κομματος του τον μικρο Αλεξη

και για να παρακολουθησουμε τις εξελιξεις
πρεπει να κανουμε και μεις το ιδιο τι θα
ελεγες λοιπον να εισαι ο επομενος πρωθυπουργος?

-Γκουχ, γκουχ πνιγηκε ο μικρος Αλεξανδρος καταπινοντας
το γλυφιτζουρι του.......σιγα καλε μπαμπα πως τα
μολας ετσι θες να με πνιξεις?αναβε κανενα φλας
οταν θες να την αμολησεις....

-μισο να κοιταξω την ατζεντα μου να το σκεφτω και
λιγακι και θα σου απαντησω.....

14ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 7.00μ.μ. ΡΑΦΗΝΑ

-Ακου δικε μου αποφασισα κοιτα να δεις πως εχει

ΔΕΝ μπορω.Στο σχολειο Πετρακης θελει να γινει γιατρος
και να γινει πλουσιος απο τα 'φακελακια' οταν μεγαλωσει

Ο Δημητρακης θελει να γινει δικηγορος για να ξεζουμιζει
ολους τους πλουσιους ο Νικολακης θελει να γινει Δικαστικος
για να παιρνει τα 'τουβλα' απο τον Δημητρακη που θα τα
παιρνει απο τους πλουσιους.....

Ο Παναγιωτακης θελει να γινει Εισαγγελεας για να τα παιρνει
απο τον Νικολακη που θα τα παιρνει απο τον Δημητρακη που θα
ξεζουμιζει τους πλουσιους...

Ο Βαγγελακης θελει να γινει Χατζηνικολαου και να γινει
ετσι πλουσιος και διασημος ξεφωνιζοντας τον Παναγιωτακη
που θα τα παιρνει απο τον Νικολακη που με την σειρα του
θα τα παιρνει απο τον Δημητρακη...

Ο Νικολακης θελει να γινει ντα....ουπς συγγνωμη
μεγαλοκαναλαρχης και να ειναι οχι μονο πλουσιος, αλλα
και να κυβερνα στην ουσια την αγαπημενη του πατριδα.....

-Φτανει παιδι μου καταλαβα ειπε ο Κωστας γεματος κατανοηση
-Με καταλαβαινεις πατερα αν μου ζηταγες κατι αλλο
π.χ. τραγουδιστης, παρουσιαστης ριαλιτυ, εστω να γινω
Ψινακης βρε αδερφε....αλλα αυτο που μου ζητας ειναι
παρα πολυ......

Πρωθυπουργος!???δεε θα εχω μουτρα να παρουσιαστω στο σχολειο
Ολα τα παιδια θα με κοροιδευουν.......

-Αλεξανδρε μου σε καταλαβαινω απολυτα ομως ξερεις
κατι δεν στο ζητω απλως ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ γιος μου εισαι
και θα κανεις αυτο που σου λεω οριστε μας....

αντε θα σου παρω οτι μου ζητησεις...

-Πατερα μου νομιζεις οτι μπορεις να εξαγορασεις τα
αισθηματα μου?για αυτο παμε κατα διαολου...

-Τελευταια μου προσφορα Αλεξανδρε μια Πορσε 911 και
ενα τζιπακι για εκδρομουλες στα λουτρα του Καιαφα

-Οκ. βαλε και το νεο PSP3 me blue rey και εκλεισε....

14ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 9.00μ.μ. ΚΟΡΩΠΙ

Το πρωθυπουργικο ζευγος παιρνει το δειπνο του
στο αναψυκτηριο του ζευγους Μαγγινα....

-Λοιπον κυρ-Βασιλη κουκλι το εχεις κανει το αναψυκτηριο
μπραβο, μπραβο ειπε ο Κωστας.......

-Καταραμενη ανεχεια προεδρε
-Θα μας δανεισεις κυρ-Βασιλη τους σκλαβους σου για την
επομενη Kυριακη?εχω μια γιορτουλα και καταλαβαινεις
τωρα πεταχτηκε η Νατασα...

-Πως μιλας ετσι παιδι μου? τοσα χρονια πρωτη κυρια
και ακομα δεν εμαθε τροπους με συγχωρεις Βασιλη...
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ακουσες αγαπητη ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ....

-Δεν πειραζει προεδρε τα παιδια ειναι φιλοι μου
και τα φιλοξενω καταλαβαινεις...

-Ναι, ναι ξερω επι την ευκαιρια θελω να σε
ευχαριστησω για την συνεργασια μας Βασιλη και να
σου πω οτι κανω δεκτη την παραιτηση σου...

-Την παραιτηση μου ποια παραιτηση μου?α ναι κατι
ακουσα πριν δεκα λεπτα στην τηλεοραση οκ.τωρα το
πιασα....

-Να σου πω Κωστα μου δωσε ενα δεκαχιλιαρο να
αγορασω ενα πτυχιο μουρλια που εχω βαλει στο ματι
BUSINESS AD..να δεις καπως ετσι το λενε....

-Α μωρη πλεινε κανα πιατο λεω εγω με εχεις ξεπαραδιασει
Επιτελους ειμαι το αφεντικο αυτης της χωρας η δεν ειμαι?

Αυτο ηταν ο Κωστας ειχε κανει το μοιραιο λαθος ποτε
δεν τσατιζουνε μια γυναικα και μαλιστα την πρωτη κυρια

Κωστακη ξεχασα να σου πω σημερα το πρωι πηρε τηλεφωνο
ο ΜΠΑΙΝΟΠΟΥΛΟΣ!!!......

κκκκκκκκκκ.........ττττττ.........πππππππππ........
φφφφφφφ..........ο Κωστακης κατω απο το τραπεζι
τρεκλιζοντας πιο κοκκινος και απο τα μουτρα του Κοκκαλη

Ταυτοχρονα το χερι της Νατασας βυθιστηκε βαθια στην
τσεπη του Κωστα και τραβηξε οτι σε χαρτι υπηρχε μεσα

-Σε ευχαριστω αγαπουλα μου σματς ενα καυτο φιλι στο Κωστα
απο την γυναικουλα του .....

-Χα, χα, χα για καμαρωστε ρε ενα αφεντικο δεν ξεχασε
να τον καρφωσει η πρωτη κυρια φευγοντας απο το Κορωπι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics