Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Της Φυλακης τα σιδερα....(Μερος 4ο)Η επανεκλογη....

16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007-Ωρα 2.30π.μ...

Εξω απο το φτωχοσπιτο της ραφηνας χιλιαδες
λαου εχουν συγκεντρωθει να αποθεωσουν τον
αγαπημενο τους πρωθυπουργο.

Τα συνθηματα πολλα "εισαι και θα εισαι ο
πρωθυπουργος"....

"εισαι η ελπιδα κοφτερη λεπιδα μας, εισαι
ο σωτηρας μας π...π...μας"

"γαμ...τον π..τον Γιωργακη βρε Κωστακη,
βρε Κωστακη"

"ο λαος δεν ξεχνα τι σημαινει Πασοκια"

"μαζι με τον Κωστακη και αλλο παραδακι"

Ενα αβιαστο δακρυ κυλησε απο το δεξι ματι
του αρχηγου που παρακολουθουσε απο το μπαλκονι
του φτωχοσπιτου τις αυθορμητες αντιδρασεις του
λαου που τοσο τον αγαπουσε.

Διπλα του η αγαπημενη του συζυγος με μια υπεροχη
μπλε τουαλετα και ο Θοδωρης με τον Προκοπη.

Σας ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου.

Ειμαι και θα ειμαι ο πρωθυπουργος.

Μαζι προχωραμε χερι-χερι για μια Ελλαδα
που θα ανηκει στους μεγαλοκαρχαριες αυτου του
τοπου.

Επιτελους αναγνωριζονται οι αγωνες μου
τεσσερις ωρες καθημερινης δουλειας
και ατελειωτες ωρες ταξιδιων και συναντησεων
στα ξενα για να φτιαξουμε μια εντελως
καινουργια πατριδα, απαλλαγμενη απο τα
πρασινα τρωκτικα.....

-"Εισαι και θα εισαι ο καταλληλοτερος"
-"Εισαι Μαλ......ας"

-Μαλιστα εχετε...cosmote ε?συνεχιζει ο
Κωστας και κλεινοντας συγκινημενος

Μαζι θα συνεχισουμε τις μεταρρυθμισεις
Σας αξιζω!!!.....

Αμεσως η συζυγος του Κωστα τον φιλα με
παθος.

Χαλαλι σου Κωστα μου ο "μουσακας"
που περιμενα ολο το απογευμα να ερθει
με το ντιλιβερι.Επιασε τοπο φαινετε.

24ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007-5.00μ.μ. ΡΑΦΗΝΑ

Ο Κωστας ανοιγει την πορτα
Προεδρε φευγουμε γρηγορα για την βουλη
ντυσου ειπε με τρεμαμενη φωνη ο θοδωρας

-Τι συμβαινει?

-Ο Βυρωνας εχει ζωστει με εκρηκτικα και
απειλει οτι θα ανατιναξει το κοινοβουλιο
-Καλα πως κανεις ετσι?κοινοβουλιο τι ειναι
παλι αυτο?καταλαβα κανενα κοινοβιο θα ειναι
γεματο αναρχικους και κουμμουνια θα ειναι
ας το ανατιναξει λοιπον χεστ...αμε...

Απο την μια ο Θοδωρης ηξερε το χιουμορ του
προεδρου απο την αλλη ομως τοσο καιρο που
ειχε να πατησει δεν αποκλειεται να το ειχε
ξεχασει και να μιλαγε σοβαρα....

-ξερεις προεδρε το κοινοβουλιο ειναι....
-Νταξει Θοδωρα φυγαμε πλακιτσα σου κανω

24 Σεπτεβριου 6.00μ.μ.Ελληνικο Κοινοβουλιο
Ο Βυρωνας σε αθλια κατασταση εμφανως μεθυσμενος
ΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΘΑ ΞΑΝΑΕΒΑΦΑ
ΓΑΛΑΖΙΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ....χικ...

-Βυρωνα ασε τις σαχλαμαρες αντι να χαιρεσαι
για την νικη μας θες να με κανεις ρεζιλι?
Τι θα γραφουν αυριο τα νεα τι θα πει ο
Χατζηνικολαου ε μου λες?

-Δεν επρεπε να μου το κανεις αυτο προεδρε χικ,
εγω εδωσα ολο μου το ειναι για αυτην τη νικη.

-Ελα βρε Βυρωνακο μην με στεναχωρεις ξερεις
εγω αν περνουσε απο το χερι μου μεχρι και
αντιπροεδρο θα σε εκανα...αφου το ξερεις
με εφτιαχνες.

-Πρωτα θα ριξω αυτη την αναθεματισμενη κυβερνηση
και υστερα θα ανατιναξω την βουλη και τελος
θα κρεμαστω απο τις κοτσιδες μου....

-Ελα βρε Βυρωνα θα με σκασεις ζητα μου οτι θες
να τελειωνουμε.Θες να σε κανω γραμματεα σε καποιο
υπουργειο?Να σου δωσουμε μια εκμπομπη στο Τηλε Αστυ?
Αντε παρε και την Νατασα αμα θελεις χαλαλι σου....

-Προεδρε ασε την πλακα ξερεις πολυ καλα τι θελω...
-Δεν μπορω βρε Βυρωνα αφου το ξερεις θα χασουμε την
πλειοψηφια

-Ε τοτε λοιπον ....
-Στασου το βρηκα θα σου διορισω ολους τους δικους σου
στις προκυρυξεις που ειχες κανει πριν τις εκλογες

-Για ποιον περασες προεδρε?
Να πεις σε αυτους που σου το προτειναν οτι ο
Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ.

ΕΓΙΝΕ!!!παρε και τις κροτιδες να τις δωσεις στα παιδια
να παιζουν....

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...


by outopia...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics