Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Μαρια Διακοπαναγιωτου...




Ποια ειναι τουτη καλ' μου...εδω ο κοσμος
χανεται και η Τασουλα χτενιζτε...ppp....

H Μαρία Διακοπαναγιώτου δουλεύει δέκα χρόνια σαν
ηθοποιός κι όμως το ευρύ κοινό την έμαθε λόγω της
συμμετοχής της στη γνωστή διαφήμιση εταιρείας κινητής
τηλεφωνίας. Η « Τασούλα» σε συνέντευξή που έδωσε στο

περιοδικό TV BOX, έκανε μια αναδρομή στην επαγγελματική
πορεία και μίλησε για τις γυμνές φωτογραφίες της που
είδαν το φως της δημοσιότητας.


«Έχω γεννηθεί στην Κω, μεγάλωσα στη Ρόδο και ήρθα στην
Αθήνα σε ηλικία εννέα ετών. Τα καλοκαίρια δεν υπάρχει
περίπτωση να μην επισκεφτώ τα δύο αγαπημένα μου νησιά».


«Δουλεύω ως ηθοποιός τα τελευταία δέκα χρόνια με πιο
πρόσφατη και σημαντική εμπειρία τη συμμετοχή μου στη
θεατρική παράσταση «Τα κορίτσια με τα μαύρα», των Ρήγα Αποστόλου.

Πριν είχα εμφανιστεί στο «Βιοπαλαιστή στη στέγη».
του Λάκη Λαζόπουλου, έχω εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη
και στην τηλεόραση έχω παίξει στο «Πάρα πέντε», στο
«Δέκα λεπτά κήρυγμα» και στο « Safe Sex». Είχα επίσης
συμμετοχή στις «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη»


«Τα γυρίσματα της διαφήμισης ήταν δύσκολα, αλλά με αφορμή
αυτά μας δόθηκε αφορμή να γνωρίσουμε καταπληκτικούς ανθρώπους.

Όπου κι αν πήγαμε, μας πλησίαζαν, μας μιλούσαν, μας προσκαλούσαν
να πιούμε καφέ ή να φάμε στα σπίτια τους…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics