Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Τα ορια του ρατσισμου...


Παρ' ολο που η διαδικτυακη ενημερωση
ειναι ετη φωτος ουσιαστικοτερη απο την

αντιστοιχη ηλεκτρονικη, διαβαζοντας χθες
στο in.gr μια απο τις σημαντικοτερες

ειδησεις ηταν: φοβος μεγαλος απλωνεται
στην ευρωπη για τυχον κρουσματα αντισημιτισμου.

Την ωρα λοιπον που η "φαγη" των νηπιων και
των Παλαιστινιων συνεχιζεται με αμειωτους

ρυθμους τα Ελληνικα(???) μεσα ζουν το δικο
τους δραμα...

Μην τυχον και διαπιστωθει καποιο κρουσμα
αντισημιτισμου πανω απο το ευρωπαικο εδαφος.

Παναγια μου τι αγωνια και αυτη ε?
Την στιγμη που τα αψυχα πτωματα μικρων

κοριτσιων και αγοριων δεν εχουν ταφει ακομα
στο παλαιστινιακο εδαφος, τα μηντια μας

εχουν προσκαιρους εφιαλτες για την πορεια
του Εβραικου λαου, στο ευρωπαικο χωρο...

Για πραγματα δηλαδη που εν' πολλοις το ιδιο
το Ισραηλινο κρατος, δεν δινει ΔΕΚΑΡΑ

Το εχω ξαναγραψει Τοσο ο Αμερικανικος λαος
(στην μεγαλη του πλειοψηφεια), οσο και ο

Ισραηλινος, ενδιαφερονται για την γνωμη των
υπολοιπων πολιτων του πλανητη, οσο ενδιαφερεται

και ο Σωκρατης Κοκκαλης για τις διοικητικες
εξελιξεις στον Ατρομητο Παλαμα...

Τα μεσα που συνεχως ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΟΥΝ για καθε
ανθελληνικο δημοσιευμα σε ολα τα εντυπα

αυτης της ηπειρου, τους λουζει κρυος ιδρωτας
και μονο στην σκεψη μιας αντιεβραικης εκδηλωσης

αντιπαθειας και φανατισμου.

Ιδρωτας που δεν τους λουζει ομως καθε φορα που
διασυρουν την Ελλαδα, μεσα απο τα δορυφορικα

τους καναλια.


Ξερω πολυ καλα τι ειναι ρατσισμος με την διαφορα,
οτι για μενα ο ρατσισμος ειναι καταδικαστεος

προς ολες τις κατευθυνσεις και οχι μονο προς
αυτες που μας συμφερουν.

Τα ορια επισης του ρατσισμου, υπαρχουν περιπτωσεις
που δεν ειναι διακριτα...

Για σκεφτειτε λιγο, ας πουμε οτι εχω εναν Εβραιο φιλο
(δεν μου ετυχε μεχρι τωρα, θα μπορουσε ομως)
και σαν γνησιος αντιρατσιστης που ειμαι, δεν τον θεωρω

υπευθυνο για ανομηματα των κυβερνησεων του Ισραηλ.
Αυτος την ιδια στιγμη, ομως ψηφιζει οποτε εχει την

δυνατοτητα, τις αιμοσταγεις κυβερνησεις που σκορπουν
τον ολεθρο στην Μεση Ανατολη...

Εξακολουθω ομως να τον αγαπω και να τον θεωρω φιλο μου.
Εναν ανθρωπο που ειναι γνησιος ρατσιστης.

Σε αυτην την περιπτωση εγω τι ειμαι?Αντιρατσιστης η
ρατσιστης?

Στην περιπτωση που εχουμε μια μακρα φιλια ετων
και του μιλησω ασχημα για αυτο, η ακομα και απλως

τον πληγωσω βγαζοντας τον εξω απο την λιστα φιλων
μου τι ακριβως ειμαι...ρατσιστης, η αντιρατσιστης?

Ειδατε ποσο απλα ΔΕΝ ειναι τα πραγματα μερικες φορες?...
 
Web Analytics