Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Της φυλακης τα σιδερα...(Μερος 7ο)Στα χρονια της Κρισης...


Βαριες σκιες και συννεφα ειχαν αρχισει
να απλωνονται πανω απο τον αλλοτε
καταγαλανο ουρανο της ραφηνας.

Ξαγρυπνος και ανησυχος για πρωτη φορα
υστερα απο οκτω ολοκληρα χρονια ο Κωστας
σχεδιαζε το μελλον της κυβερνησης.

Ξαφνου βλεπει στο καντραν του κινητου
εισερχομενη κληση απο τον κυρ' Αντρεα
τον Μπαινοπουλο.

Τι εμαθα Κωστα μου απο την γραμματεα μου
θελεις να σου δανεισω μερικα δις.ευρουλια

Ατιμουλικο παλι επεσες εξω?δεν πειραζει
συμβαινουν αυτα, εξαλλου για αυτο υπαρχουν
οι καλοι φιλοι λεγε ποσα θες, να σε συνδεσω
με το ταμειο.

Τα γνωστα αστειακια του κυρ' Αντρεα
σκεφτηκε ο Κωστας
-Ακου κυρ' Αντρεα οπλιστηκε γεματος
θαρρος και αυτοπεποιθηση
δεν θα μου κανεις εσυ μπαχαλο το
κυβερνητικο μου εργο ειπα θα παρεις
μερος απο τα 28δις. παει και τελειωσε

Ειμαι ο πρωθυπουργος της ΧΩΡΑΣ και θα
κανεις ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΩ ΝΤΑΞΕΙ?

-Δυνατοι χτυποι απο την αλλη μερια του
ακουστικου, τρυπησαν τα αυτια του Κωστα
...ο κυρ' Αντρεας κτυπουσε το κεφαλι του
στο δρυινο τραπεζι του γραφειου του και
σειοταν απο τα γελια...

-Σε παρακαλω Αντρεα μου παρ'τα γιατι εισαι
τοσο ξυπασμενος?θα γινω ρεζιλι του Λαμπρακη
αν δεν τα παρεις, πρεπει να με καταλαβεις
εχω εκτεθει...

Πριν τελειωσει την φραση του η φωνη της
Μαριεττας διακοπτει την ακροαση του προεδρου.

Κυριο, κυριο ο Θοδωρης...μπαμ ακουγεται
ενας δυνατος γδουπος η Μαριεττα ειχε γινει
χαλκομανια απο την πορτα ασφαλειας, στο
βαθος η φωνη του θοδωρα "α μορι που δεν με
αφηνεις να μπω μεσα"

Ψυλλοι τα αυτια του θοδωρη ειχαν γεμισει.

Ηρθα προεδρε τι ειναι αυτο το επειγον
που μου ειπε η μαριεττα στο τηλεφωνο?

-Ξερεις θοδωρα...
-Ναι προεδρε τι συμβαινει με κανεις και
ανησυχω..

Καταλαβα δεν θα χτισουμε την καινουργια
βιλα στην Μυκονο..

να ξερεις οτι δεν εισαι ενταξει προεδρε
μου το χες υποσχεθει, ξερω η Νατασα εβαλε
το χερακι της...

-Οχι δεν ειναι αυτο ηρεμησε...
-Σε πειραξε το σπληναντερο που φαγαμε
στον σεσουλα εμ στα λεγα προεδρε δεν ειναι
αυτα τα προαστια για μας, θα βρισκαμε αλλους
τροπους να δειξουμε το φιλολαικο προφιλ

της κυβερνησης.
-Παψε επιτελους!...

Ο Θοδωρας καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα
ποτε δεν του ειχε ξαναμιλησει τοσο αποτομα ο
προεδρος.

-Ξερεις Θοδωρα αποφασισα οτι ηρθε η ωρα η να
κανουμε ενα νεο ξεκινημα, να δωσω καινουργια
φτερα στην κυβερνηση και στο κομμα μια
προωθητικη κινηση, που θα αλληλεπιδρασει πολυ
θετικα στο κομμα και στην ελληνικη κοινωνια
και θα φερει την μεγαλη ανατροπη, που θα μας

δωσει την τριτη σερι νικη για το καλο της
πατριδας...

Ηταν φανερο τον ειχε πειραξει το "σπληναντερο"
τον προεδρο σκεφτηκε ο Θοδωρας...

-Προεδρε ξερω εμαθες για την καινουργια δημοσκοπηση
που παραγγειλε ο Πρετεντερης και πανικοβληθηκες

Χαλαρωσε για αυτο ειμαι εδω σου εκλεισα ραντεβου
με την πιο "μαστ" ισλανδεζα μασερ με αιθερια αιλεα

Ασε που στο δρομο που ερχομουνα σου βρηκα μια
δημοσκοπηση του παρον που μας φερνει παλι πρωτους...
(εκεινη τι στιγμη ο Θοδωρας ενοιωσε οτι επιασε πατο).

-Θοδωρε πολλα λες η αποφαση μου ειναι το πιο
πρωτοκλασατο μελος της κυβερνησης να παραιτηθει
(προσπαθησε να φερθει λιγο ευγενικα ο προεδρος)

-Προεδρε μου επιτελους ελεγα οτι δεν θα το πεις
ποτε να σε φιλησω!!!

Αναφωνησε με τοση χαρα ο Θοδωρας οση εκανε,
Κυριακου οταν εμαθε οτι η Φανη Χαλκια βρεθηκε
να εχει κανει χρηση απαγορευμενων ουσιων στους
ολυμπιακους του Πεκινου.

-Να ξερεις οτι το εκτιμω πολυ αυτο προεδρε και
ηρθε την πλεον καταλληλη στιγμη.

Ο Κωστας ειχε ξεραθει, ηξερε οτι ο Θοδωρας αγαπουσε
την δουλεια του και ηταν αφοσιωμενος
αλλα τετοια αντιδραση δεν την περιμενε τυψεις
αρχισαν να τον βασανιζουν.

-Λοιπον προεδρε κανω την παραιτηση σου δεκτη!
Παγωμαρα επεσε στην σαλοτραπεζαρια του
φτωχικου της Ραφηνας.

-Ξερεις ημουνα σε δυσκολη θεση και περιμενα
απο σενα να κανεις το πρωτο βημα.

-Ωστε εχουμε ανταρσια θοδωρε..μην ανησυχεις
κατσε ενα τηλεφωνακι στον θειο Χρηστο Μπαμπακη
και ολα θα λυθουν αμεσως

Αυτο ηταν ο θοδωρας καταλαβε οτι ο προεδρος
μιλαει σοβαρα, αν και δεν περιμενε οτι θα
πονηρευε τοσο πολυ ο προεδρος.

Ο Προκοπης φταει για ολα, φωναξε ο Θοδωρης,
με πιο δικαιωμα σε πηρε απο μενα και ποια θυσια
, ποια θυσια εχει κανει αυτος για σενα!...

Κουμουνδουρου:

Ο θειος Αλεκος συνεχιζε τα εντατικα φροντιστηρια
στο μικρο Αλεξουλη για να γινει ο νεος μεγαλος
ηγετης της αριστερας κρατουσε το νεο βιβλιο του
Λεωνιδα Κρικου "Η αριστερα ανηκει στους αριστερους"

Μπαινοντας ομως στο σπιτι αντικρυζει ενα απιστευτο
θεαμα: Ο μικρος αλεξουλης αλυσοδεμενος στην καρεκλα.

Αμαν τι εκανα που σε μπλεξα με τα πολιτικα μουρμουρισε.
Ο Γιωργακης σε εδεσε σκεφτηκε
για να σε βγαλει απο την μεση, ευτυχως που ηρθα
που κρυβεται ο ατιμος

-Ελα εξω αν εισαι αντρας ρε που κακοποιης μικρα
παιδια για να παρεις την εξουσια φωναξε δυνατα
και ταυτοχρονα ελυσε τον μικρο αλεξη.

-Φτου τα χαλασες ολα θειε εδω ηταν τα παιδια και
μου επαιρναν συνεντευξη για το λιτρο.

ΠΩς θα πλησιασω την νεολαια ακομη περισσοτερο
μου λες θειε?, υπαρχουν νεοι ακομα που δηλωνουν
οτι δεν θα με ψηφισουν!

Δεν μου λες αγορινα μου το κομμα μας απευθυνεται
στις μειονοτητες μηπως θα αρχισεις να βαρας
ενεσεις κοκας, η θα κατσεις να σε πηδηξουν κιολας
Αγορακια για να μαζεψεις ψηφους...

Χμμ...τωρα που το λες δεν ειναι και ασχημη ιδεα
-ΑΛΕΞΗ!!!

-Καλα βρε θειε πως κανεις ετσι εξαλου μακαρι να
ημουνα εσυ δεν μου ελεγες οτι πρεπει να ημαστε
περηφανοι γιαυτο που ημαστε και να μην
υπολογιζουμε την αντιδραση του κοσμου?

-Αυτα αλεξουλη μου ειναι για να τα λεμε στους
αλλους και να μαζευουμε ψηφους στο κοινο που
απευθυνομαστε, καντο εσυ και θα δεις τι εχεις
να παθεις.

Εισαι προεδρος Κομματος και τι Κομματος!
Αντε να δουμε τι αλλο θα με βρει, σε λιγο θα μου
πεις οτι πηρες μια κοπελια απο την Κοστα Ρικα

και πηγες στην δεξιωση του προεδρου της
Δημοκρατιας...

Αδιαφορα σφυριγματα απο τον μικρο Αλεξη...αααα
δεν σου πα θειε η θεια Αλεκα δεν με χωνευει
καθολου την τελευταια φορα που πηγα να την δω
με ειπε "κουραμπιε!"

-Εσυ τι της απαντησες?
-Εγω την ειπα "τσουρεκι!"

-Μπραβο αγορινα ετσι σε θελω αποφασιστικο,
μην στεναχωριεσαι σε πειραζει...


Περισσος:
Ο θειος Αλεκος ειχε παρει την ιδια μερα μια
μεγαλη αποφαση θα πηγαινε στον Περισσο να δει
την θεια Αλεκα συγκινημενος που θα ανταμωνε
και παλι παλιους συντροφους πηρε τον ηλεκτρικο...

Ομως μπαινοντας στο γραφειο της Αλεκας τι αντικρυζει:
Η Αλεκα αλυσοδεμενη!!! παλι τα βρωμοπαιδα του
λιτρο σκεφτηκε..

-Μα Αλεκα και ΕΣΥ για το λαιφσταιλ δεν το πιστευω
αυτο που βλεπω..

-Ποιο λαιφσταιλ Αλεκο ο Κουτσουμπας με εδεσε!!!
αποφασισε το πολιτικο συμβουλιο να με ξεφορτωθει.

Η αληθεια Αλεκο μου ειναι οτι επεσα και γω στο
λακκο των Μ.Μ.Ε., εκλεισα μια συνεντευξη με τα
παιδια του λιτρο για να ανεβασω λιγο τα ποσοστο
του κομματος, αλλα οπως καταλαβες δεν ηταν αυτα
που μου τηλεφωνησαν ο Μαρξ με τιμωρησε!

Λυσε με σε παρακαλω...Αλεκο, Αλεκο που πας?

-Ξερεις Αλεκα μου θυμηθηκα οτι εχω μια
επιγουσα δουλεια...

-Αλεκοοοοο γυρνα πισω παλιορουφιανε του
καπιταλισμου...καλα σου τα σουρνα τοσα χρονια


Πλατεια ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ:

Ο Κωστας στην βουλη σας βαρεθηκα επιτελους
δεν ειστε ευχαριστημενοι με τιποτα η Νεα
Δημοκρατια θα αυτοεξοριστει στα Μ.Μ.Ε. μεχρι
να μαθετε να κανετε αντιπολιτευση!

Ενω η κυβερνηση θα βγει στο
βουνο, ηρωικα ασματα ακουγονται στα
μεγαφωνα της βουλης, απο την εποχη του
Πολυτεχνειου, η Αλεκα δεν αντεξε και ακολουθησε
τον Κωστα.

Δεν κουνιοτανε φυλο στα εδρανα της βουλης.
-ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΕΙΠΑ! επανελαβε ο Κωστας με φωνη
Σαπφως Νοταρα...

Ο Κωστας γυρισε κατακοπος στην Ραφηνα νοιωθοντας
κοντα την πιο γλυκια στιγμη της ημερας, αυτην
δηλαδη που υστερα απο μια κοπιαστικη ημερα,
θα επεστρεφε στην γλυκια θαλπωρη του σπιτιου του
και της γυναικουλας του...

-Νατασουλα αγαπη τι καλα πραγματα θα δειπνησουμε σημερα?
-Κυριο Κωστα χαλασε το φουρνο σημερα και μονο ενα αρνακι
με πατατουλα προλαβα να ετοιμασω ακουστηκε η φωνη
της Μαριεττας...

-Ενταξει Μαριεττα, απαντησε ο Κωστας.

-Νατασα που εισαι γλυκια μου βγες εξω
ενω κατευθυνθηκε στην κρεβατοκαμαρα ο Κωστας
Τι να δει η Νατασα γυμνη στο κρεββατι με τον υδραυλικο!

-Τι κανεις εκει παιδι μου?
-Γιατι τοσο νωρις Κωστα μου σπιτι, δεν ειχες
μαθημα στην βουλη σημερα?απαντα ολο φυσικοτητα
σαν να μην εγινε τιποτα η Νατασα.

-Ωστε αυτα κανεις οταν λειπω ε?γιαυτο σε βλεπω
καθε ημερα να γινεσαι ολο και πιο φρεσκαρισμενη!

-Κωστα μου σε παρακαλω τι τροποι ειναι αυτοι μπροστα
στον ξενο ανθρωπο

-Τι λεμε ρε λεβεντη μηπως θελεις να σε κερασουμε
και τιποτα κανα ουισκακι, κανα λικερακι?

-Οχι ευχαριστω Κωστα μου προσπαθω να το κοψω
το αλκοολ, με πειραζει, αλλα αν επιμενεις μισο
ποτηρακι μονο σαμπανια του 1969 απο Μονπελιε
πινω αν εχεις.

Τα λαμπακια του Κωστα ειχαν γινει πιο κοκκινα
και απο αυτα του "θρυλου"
-
Κωστα μου τι επαθες εσυ το πρωι φευγοντας
δεν μου ειπες παρε λεφτα για ενα δεμα που
παραγγειλες και οποιος αλλος σου χτυπησει
την πορτα γαμ...τον ε μπουμπουκο μου, αφου

ξερεις παντα εκτελει τις διαταγες σου κατα
γραμμα η γατουλα σου...τωρα γιατι κανεις ετσι?

-Το πιασα Νατασα μου δικο μου το λαθος

-Αντε Μητσο σηκω λεγε ποσα σου χρωσταω για
τον σπασμενο σωληνα.

-Προεδρε το παλευα ξερεις δυο ολοκληρες ωρες
ηταν σε αθλια κατασταση μονο για σενα 300ευρω!!!

-ΤΙΙΙΙΙ!
-Τι λες ρε μητσο 150ευρω την ωρα, δηλαδη το
οκταωρο βγαζεις 1200ευρω, την βδομαδα 6000
και το μηνα περιπου 25.000 και το χρονο

300.000!(Εντω μεταξει η Νατασα εχει αρχισει
να αυτομουτζωνετε και να λεει αχ,αχ βιαστηκα
η ηλιθια να παντρευτω τον πρωτο που με ζητησε
και συνεχισε να αυτομουτζωνετε!)

δεν μου ρε Μητσο τα βγαζει ενας
πρωθυπουργος η ενας προεδρος της δημοκρατιας
αυτα χρηματα οχι πεσμου τα βγαζει?

-Τι να σου πω και εγω αφεντικο οταν πρωτοξεκινησα
αυτην την δουλεια την ιδια απορια ειχα, αλλα παλι
και εσυ γιατι δεν εγινες πρωθυπουργος!!!

-Παντως εγω δεν θα την εκανα την παλιοδουλεια
που κανεις αφεντικο.

Ο Κωστας συνεχιζει τα σεμιναρια στον γιο του για
να αναλαβει την πρωθυπουργια

-Παιδι μου αλεξανδρε σημερα εχουμε ενα πολυ
κρισημο μαθημα:
Θα μαθεις πως να διαχειριζεσαι μια οικονομικη
κριση οπως η σημερινη.

Πρωτα θα δραματοποιης την κατασταση και θα την
περιγραφεις με τα μελανοτερα χρωματα.

-θα ζωγραφισουμε μπαμπα γουσταρω.
-Καλα παιδι μου ξεχασε το ετσι και αλλιως
τα καναλια κανουν αυτην την δουλεια καλυτερα
απο ολους.

Μετα για να γινεις πιστευτος θα κοβεις τους
μισθους και θα βαζεις νεους φορους και θα
περικοπτεις και τις δημοσιες δαπανες για να
δινεις το καλο παραδειγμα.

-Εγινε και μετα θα χτισουμε καμια βιλιτσα
στην Παρο, για να δειχνουμε στον κοσμο

οτι τα λεφτα του γυριζουν στον τοπο του!

-Τι λες παιδακι μου ποιος σου τα μαθε αυτα?

-Ο θειος θοδωρης...

-Απο σημερα τερμα ο θειος λειπει σε ταξιδι
για δουλειες, μονο εμενα θα ακους νταξει?

-Γαμω την π..... μου τον αγαπουσα πολυ
τον θειο μου...

-Θελεις πολυ δουλεια Αλεξανδρε μου ουτε να
βριζεις δεν ξερεις, ουτε να βριζεις...

-Απο σημερα η χειροτερη βρισια σου θα ειναι
Γαμω τους Νταβατζηδες μου, Γαμω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics