Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Blogoπαιχνιδο 40ερωτησεων....

Μια και αρχιζουν να σφιγγουν οι ζεστες
αποφασισα να δηλωσω παρων στα μπλογκοπαιχνιδα
που κυκλοφορουν και οχι μονο ....

Περιμενω να μου στειλετε οποιο εχετε προχειρο

Ξεκινω με το κλασικο των 40ερωτησεων...

1)Ονομα:Χαραλαμπος η Χαρης, η Μπαμπης, η Χαραλαμπης,
η Αρης, η Λαμπης, η Παμπος, η Μαριος και γενικως ο
καθενας με φωναζει οπως του καπνισει μεχρι και Αντωνακη
με αποκαλουσε παλαιοτερα καποια κυρια!!!Καθε προσταγμα
δεκτο δεν χαλαω χατιρι σε κανενα.Μονο σε προσταγμα harry
potter δεν γυριζω...

2)Γενεθλια:27 Απριλιου
3)Ζωδιο:Ταυρος ειμαι και για αυτο μου σηκωνονται τα
κερατα οταν βλεπω καθε ειδους κοκκινο....

4)Χρωμα μαλλιων:Οταν γεννηθηκα πηγαινανε προς το ξανθο
Μετα γινανε καταμαυρα, τωρα δεν ξερω πια ενηλικιωθηκαν
δεν μου δινουν λογαριασμο!.....
5)Χρωμα ματιων:Πειραζει να πω αυτο που θα θελα? Πρασινα
τα θελα Καστανα μου βγηκαν.....

6)Εχεις ερωτευτει ποτε?Ποτε μονο τον Λακη το ομολογω...
7)Ειδος μουσικης που ακους:Δεν υπαρχει ειδος που ΔΕΝ ακουω
αγαπαω ολη την χλωριδα και ολη την πανιδα εγχωρια και μη..

8)Αγαπημενος χαρακτηρας Disney:Το ρωτας ο Ντοναλντ Ντακ
ειναι το ινδαλμα μου απο μικρος. Ενσαρκωνει το μεγαλειο
του ανθρωπινου ειδους και ειναι συγγενεις μου πρωτου βαθμου.
Οτι κανουν οι αλλοι με την πρωτη ο Ντοναλντ χρειαζεται
δεκα φορες να το πετυχει χαρη στην ανεπαναληπτη γκαντεμια του.
9)Ποιος φιλος/φιλη σου μενει πιο μακρια?Ο Ηλιας στο..σπανακορυζο!

10)Πρωτο πραγμα που σκεφτεσαι μολις ξυπνησεις:Δεν σκεφτομαι
απλως κοπαναω το κεφαλι μου στον τοιχο γιατι?γιατι?γιατι?..
11)Κατι που εχεις παντα μαζι σου και δεν το αποχωριζεσαι:
Την διαθεση μου να λεω τα συκα, συκα και τον Βαγγελη, Βαγγελη.

12)Τι εχεις στον τοιχο σου?Το Ηλιακο μας συστημα, αλλα τωρα
θα μπω στον σωστο δρομο θα βαλω τον Μακη οταν υπηρετουσε στις
ειδικες δυναμεις!....

13)Τι εχεις κατω απο το κρεββατι σου?Μμμμ..δεν θες να ξερεις,
δεν θες να ξερεις αστο για το καλο σου φροντιζω...
14)Αν ησουν μονος/η στο σπιτι και ακουγες ενα βαζο να σπαει
τι θα εκανες?Αν ηταν απο τα διδυμα θα εσπαγα και το αλλο...

15)Αγαπημενος αριθμος:Απο τοτε που εισεπραξε την εφταρα ο
"θρυλος"στο Τορινο απο την Γιουβε το 7.
16)Αγαπημενο ονομα:Παυλος Γιαννακοπουλος.

17)Αγαπημενο Χομπυ:Αριθμος ουκ εστιν τελος.
18)Που θα ηθελες να ησουν τωρα?Στο κρεβατι μου!..

19)Μια ευχη για το μελλον:Να βρεθουν επιτελους τα φαρμακα
που θα ανακουφιζουν τον ανθρωπο απο καθε ειδους πονο.
20)Αν μπορουσες να γυριζες πισω το χρονο σε ποια εποχη
θα γυρνουσες?Στην εποχη μηδεν....

21)Φωτια! Τι θα παρεις μαζι σου?Το ραδιοφωνακι μου.
22)Αγαπημενο λουλουδι:Πανσεδες.

23)Αγαπημενη παλια σειρα:Χαμενοι στο διαστημα!(οχι πως
το προλαβα ακουστα το εχω pppppp....)
24)Αγαπημενη ταινια:Το Χαλασμενο Πατζαρι...

25)Αγαπημενο τραγουδι:Τα τρενα που φυγαν, γιατι δεν με
πατησανε!
26)Αγαπημενο βιβλιο:Η Φρουτοπια

27)Αγαπημενο ζωο:Σκυλος
28)Αγαπημενο ρουχο:Μπλουζακια τ-σερτς να μου θυμιζουν
το καλοκαιρακι...

29)Αγαπημενος καλλιτεχνις/δα:Πολλοι αλλα οχι
απαραιτητα οι διασημοι. Αλλωστε ολοι ρολους παιζουμε.
30)Αγαπημενο χρωμα:Ειπαμε οπου βρω πρασινο ειμαι
πληρης παρολο που Μαυροπροβατο οκ?

31)Αγαπημενο φαγητο:Ο Κωστας στα καρβουνα!
32)Με ποιον χαρακτηρα απο cartoon ταυτιζεσαι?Τα παμε
Ντοναλντ Ντακ και ξερο ψωμι!

33)Κακη συνηθεια:Να υπερτιμω τους ανθρωπους!(καλα ο Μακης
ειμαι τελος παντων!)
34)Χαρακτηρηστικο της προσωπικοτητας σου που σου αρεσει:
Μου αρεσουν ολα!Δεν εχω τετοια "κομπλεξ" ειμαι ενας τυπικος
Ελληνας!

35)Χαρακτηρηστικο της προσωπικοτητας σου που δεν σου αρεσει:
Δεν μπορω να κρατηθω οταν βλεπω την αδικια και την υποκρισια.
36)Συνηθισμενη ατακα:Η ζωη ειναι μικρη μην την κανεις
θλιβερη η, ζωη ειναι μεγαλη μην την κανεις καρναβαλι.

37)Δουλεια που θα ηθελες να κανεις αν δεν εκανες αυτη που
κανεις τωρα:Κοιταω παντα την δουλεια μου....
38)Ο μεγαλυτερος φοβος:Να δω στον υπνο μου τον Μητσοτακη!
και ο υπερτατος φοβος μου?να τον δω απο κοντα(Χριστε μου
τι τον μελετησα βραδιατικα!...)

39)Η καλυτερη pizza:Quarter you now?
40)Τα κατοικιδια ειναι:Απο τα δυνατοτερα πραγματα στη ζωη
, αλλα μονο για αυτους που καταλαβαινουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics