Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2007

Της Φυλακης τα σιδερα....(Μερος 3ο)

Κυριακη 2 Σεπτεμνριου 2007.....5.00μ.μ.

Ντριιιν χτυπα το τηλεφωνο στο φτωχοσπιτο της ραφηνας
που ηδη επικρατει κλιμα ενθουσιασμου....

-Ελα Βυρωνακο μου το ηξερα οτι θα κανεις παλι το
θαυμα σου...δεν αμφεβαλλα ουτε για μια στιγμη...

-Τα παντα για το κομμα προεδρε εχω πολλα να
δωσω ακομα...

-Καλα βρε θηριο πως το σκεφτηκες αυτο παλι
ακου Ασυμμετρη Απειλη εισαι φοβερος μια χαρα
το 'φαγε ο κοσμος, ενω τα καναλια κανουν την
δουλεια μας οπως το περιμενα δηλαδη...
Αμ αυτη η φωτια στην Αρκαδια ποσες μερες θα την
αφησεις να καιει ακομα ε?...

-Μεχρι τις εκλογες προεδρε μεχρι τις εκλογες...
φτανει να υπαρχει κατι να καιει μεχρι τοτε...

-Σε ευχαριστω για τα πραγματα που σου ζητησα
Βυρωνακο μου ξερω δεν μπορεις να ερθεις τωρα
ειδα οτι εχεις και δυο γραμματα μεσα τι ακριβως
ειναι?

-Ειναι απο τα παιδια σας προεδρε μια και δεν
σας βλεπουν ειπαν να σας γραψουν!......

Ενα δακρυ κυλυσε ξαφνικα απο το μαγουλο του
προεδρου, ηταν ενα δακρυ του ανθρωπου Καραμανλη
και οχι του πρωθυπουργου της χωρας με τις τοσες
ευθυνες....

Ανοιγει το πρωτο γραμμα απο το λατρεμενο κοριτσακι
του ''σημερα ζωγραφισαμε μια ωραια κοκκινη τουλιπα
ο Θανασακης μου ειπε οτι αμα την ποιεις βλεπεις
πως ειναι ο παραδεισος...ανυπομονο να μου φτιαξεις
μια να δω και εγω πως ειναι ο παραδεισος σε ΑΓΑΠΩ
πολυ και ελπιζω να σε δω συντομα ΜΑΝΟΥΛΑ!!.....''

-Ξερεις προεδρε καλυτερα να διαβασεις το δευτερο
γραμμα που ειναι απο τον γιο σου τον Αλεξανδρο
αυτος σιγουρα θα σε θυμαται μια και σε εχει δει
μερικες φορες.....

Ανοιγει το δευτερο γραμμα απο τον αγαπημενο του γιο
''γεια σου αγαπημενε μου μπαμπακουλη'' ξεκινα το
γραμμα και ενα αισθημα ανακουφισης περναει στον
προεδρο ''ξερεις μπαμπα το σχολειο εδω ειναι πολυυυ
ομορφα μεσα στο πρασινο(συγνωμη κιολας), εχουμε πολυ
χωρο να παιζουμε, η δασκαλα ειναι παρα πολυ καλη και
σχεδον ολα ειναι μια χαρα, ομως μπαμπακα μου θελω να
σε παρακαλεσω για κατι που θα σου πω παρακατω....

Ο Αντρικος απο πισω μου με βαραει γιατι ο πατερας
του ειναι απο τους συμβασιουχους...που θα περναμε
στο δημοσιο οταν γινομασταν κυβερνηση....

Ο Πετρακης απο αριστερα μου γιατι ο πατερας του
δουλευε στο εργοστασιο ζαχαρης στη Λαρισα που εκλεισε.

Ο Νικολακης απο δεξια μου ειναι οι γονεις του απο την
Θεσσαλονικη και μου την εχει στημενη εξω απο την ταξη
καθε μερα και με πλακωνει γιατι αναγνωρισαμε λεει
τα σκοπια για ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.....

Ο Δημητρακης απο μπροστα μου με βαραει καθε τρεις ωρες
γιατι καηκε ο Πατερας του στην Ζαχαρω......

Ο Χριστακης με βαραει οποτε εχει 'νεφος' αφου ο
πατερας του αντιμετωπιζει σοβαρα αναπνευστικα....
Γιατι μπαμπα εχει τοσο συχνα 'νεφος' ε?

Α ξεχασα ειναι και ο Βασιλακης που ειναι ευσωμος για την
ηλικια του και με βαραει γιατι βλεπει τους αλλους και
δεν θελει να τον κοροιδευουν τα αλλα παιδια και
αποκτησει ψυχολογικα προβληματα, εχει δικιο το παιδι
τον καταλαβαινω......
Βαρυ χερι ο Βασιλακης αχ, αχ, αχ....

Μπαμπα μου να μην στα πολυλογο εχω φτιαξει ημερησιο
προγραμμα με τους συμμαθητες μου, αλλοι με χτυπανε
καθε δυο, αλλοι καθε τρεις ωρες, αλλοι καθε μερα, καθε
δυο η τρεις ημερες η καθε εβδομαδα....

Ειμαι πολυ περηφανος που καταφερα και εφτιαξα αυτο
το προγραμμα με πολλες δυσκολιες ειναι αληθεια, μια
και μερικοι συμμαθητες δεν θελανε να μπουνε σε
προγραμμα και με χτυπουσανε οποτε τους εκανε
ευχαριστηση!.....

Τουλαχιστον ετσι ειμαι καπως προετοιμασμενος....
Ισως μια ιδεα θα ηταν να σταματησω το σχολειο
και να κανω καριερα σε καποια πολεμικη τεχνη...

Αυτα στα λεω γιατι εκτος απο τους εξι που σου εγραψα
ειναι και καμμια δεκαρια με διαφορετικους λογους(και
δικιολογημενους ειναι αληθεια)ακομη που εχουν αλλαξει
τον αδοξαστο......

Η δασκαλα μου αν με προστατευει?
Η αληθεια ειναι οτι στην αρχη προσπαθησε η γυναικα
αλλα καθε πρωτη του μηνος που πληρωνετε τις τρωω και
απο αυτην μια και ο μισθος που της δινουμε δεν φτανει
ουτε να πληρωσει το νοικι στο σπιτι που μενει.....

ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣΤΕΨΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΙΣ
ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΞΥΛΟ!!!

Ξερω δεν ειναι ευκολο, αλλα κανε μια προσπαθεια....

Μετα τιμης ο αγαπημενος σου γιος Αλεξανδρος....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Web Analytics